1. Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költség függ a súlytól, valamint a nagyméretű termékek esetén a térfogatsúlytól. A nagy méretű, de könnyű termékek térfogatsúly alapján kerülnek feltüntetésre, a kisebb méretűek pedig a valós súly szerint. A súly szerinti szállítási költséget megtalálja weboldalunk „Szállítás” menüpontja alatt.
2. Van lehetőség személyes átvételre?
Igen, van üzletünk Szentendrén, valamint Budapesten is – a hét több munkanapján működnek átadópontjaink, ahol személyesen is átvehető a megrendelt termék (adott helyen és időpontban).
3. Ha nem lett jó a megrendelt termék, meddig küldhetem vissza?
Internetes vásárlás esetén 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Fontos, hogy a termék csak megtekintés vagy felpróbálás után, eredeti állapotban küldhető vissza. Használt terméket nem áll módunkban visszavenni.
4. Van-e minimum rendelési összeg?
Igen, a minimum rendelési összeg 1000 Ft. Ez alatti megrendeléseknél sajnos nem tudjuk fedezni az adminisztrációs költségeket.
5. Külföldre is szállítanak?
Nem, jelenleg csak Magyarország területén belül tudunk csomagot feladni. Csomagjainkat az MPL (Magyar Posta) futárszolgálata kézbesíti. Az MPL futárnál lehet készpénzzel és bankkártyával is fizetni. A nagyobb vagy túlméretes csomagokat is az MPL kézbesíti. A futár kétszer kísérli meg a kézbesítést; ha nem sikerül átadni a csomagot, értesítőt hagy, és a csomag átvehető az Önhöz legközelebbi postán.
6. Rendelés elküldése után van még lehetőség módosítani rajta?
Igen, ezt jelezheti felénk e-mailben. A rendelés mindaddig módosítható vagy lemondható, amíg a feladási értesítőt ki nem küldjük. Az értesítést követően lemondott csomagok esetén a megrendelő köteles az oda-vissza szállítás költségét megtéríteni.
7. Van garancia a forgalmazott termékekre?
Igen, a sportszerekre 12 hónap jótállás vonatkozik. A jótállás nem terjed ki a normál használatból eredő kopásra vagy elhasználódásra, kizárólag gyártási hibákra. Ilyen esetben kérjük, hogy az átvételt követően mielőbb jelezze felénk e-mailben – a hibás terméket díjmentesen kicseréljük.
8. Hogyan tudok fizetni?
Lehetőség van utánvétre (bankkártyával vagy készpénzben). Emellett választható előre utalás is – ebben az esetben kérésre díjbekérőt küldünk. Magánszemélyek esetén a rendelés visszaigazolása alapján is elutalható az összeg. Kérjük, ezt a szándékot lehetőség szerint már a rendelés leadásakor jelezze a megjegyzés mezőben: „Az átutaláshoz díjbekérőt kérek.”
9. Sérült terméket kaptam. Mi a teendő?
Amennyiben a csomag kézbesítésekor láthatóan sérült a csomagolás, ne vegye át a csomagot, és a futárral vetessen fel jegyzőkönyvet. (Minden esetben sértetlen terméket és csomagolást adunk fel.) Ha a dobozon nem látszik sérülés, de a kibontás után a terméken hibát tapasztal, kérjük, hogy azt írásban jelezze felénk a gyereksportszer@gmail.com e-mail címen. A levélben kérjük, mellékeljen fotót a sérülésről, adja meg a megrendelő nevét és a rendelési számot. Jogos reklamáció esetén ingyenes cserecsomagban küldünk hibátlan terméket.
10. Mikor kapom meg a rendelésem?
A rendelések átfutási ideje általában 2–5 munkanap. Termékeink döntő többsége raktáron van, így akár már másnap kézhez kaphatja a csomagot. Egyes termékeinket magyar gyártók készítik rendelésre, ezeknél előfordulhat 5–10 napos várakozás – erről minden esetben előre tájékoztatjuk. Ünnepi időszakokban a futárszolgálatok leterheltsége miatt a kiszállítás hosszabb időt vehet igénybe, ezért kérjük, hogy rendelését időben adja le.