DÍJAINK

       Ország Boltja 2015 Minőségi díj Sport és fitnesz kategória II. helyezett
Árukereső.hu
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

TOP termékek

Termékajánló

Elérhetőségek

Gyereksport-szer Kft.
H-P 10-18 h között. T:0626300688
Telefonos ügyfélszolgálatunk csak ebben az időszakban elérhető!!!
Ha nem ér el minket telefonon, kérjük küldjön emailt elérhetősége megadásával, és visszahívjuk, vagy levélben válaszolunk.
Személyes átvétel üzletünkben:
2000 Szentendre Dobogókői út 4. Interspar áruházon belül, főbejárattól jobbra az első üzlet.
H-P 10-18 h között. 

Facebook oldalunk

Látogató számláló

2
5
3
1
0
6
3

Fizetési megoldás

Szűrés

Manufacturer
Ean
Delivery time

Gyakori kérdések

1, Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség függ a súlytól, és a nagyméretű termékeknél a térfogatsúlytól.  A nagyméretű, de könnyű termékek térfogatsúllyal vannak feltöltve, a kisebb méretűek a valós súllyal. A súly szerinti szállítási költséget megtalálja az oldalunkon a szállítás menüpont alatt.

 

2, Van lehetőség személyes átvételre?

Igen van üzletünk Szentendrén, és Budapesten is a hét több munkanapján vannak, átadási pontjaink, ahová oda lehet menni, átvenni a lerendelt terméket.

(adott helyen és időpontban)

 

3, Ha nem lett jó a megrendelt termék, meddig küldhetem vissza?

Internetes vásárlás esetén 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Fontos, a termék csak megtekintés vagy felpróbálás esetén (a kiküldött új állapotban) küldhető vissza. Használt terméket nem áll módunkban visszavenni.

 

4, Van-e minimumrendelési összeg?

1000 Ft a rendelési minimum, sajnos ez alatt az adminisztrációs költségeket nem tudjuk támogatni.

 

5, Külföldre is szállítanak?

Nem csak Magyarország határain belül tudunk csomagokat feladni. A kisebb és normálméretű csomagjainkat a DPD futárszolgálat kézbesíti. A DPD futárszolgálatnál lehet KP és Bankkártyával is fizetni. A nagyobb méretű vagy túl méretes csomagjainkat a 24H futárszolgálat szállítja házhoz, sajnos itt még nem megoldott a kártyás fizetés. Ha nagyobb méretű terméket rendel, és nem szeretne, készpénzzel fizetni akkor válassza az átutalást.

 

6, Rendelés elküldése után, van még lehetőségem módosítani rajta?

Igen, ezt jelezheti felénk e-mailben. A rendelés mindaddig módosítható vagy lemondható ameddig a feladási értesítőt ki nem küldjük. Az értesítés után lemondott csomagoknál köteles a megrendelő az oda-vissza szállítás költségét kifizetni.

 

7, Van garancia a forgalmazott termékekre?

Igen, sportszerekre 12 hónap jótállás vonatkozik, ami nem terjed ki a normál használatból eredő kopásra és elhasználódásra, hanem kizárólag gyári hibákra. Ha előfordul ilyen, azt általában már az átvételt követően jelezzék felénk e-mailben és ingyenesen kicseréljük a hibás terméket.

 

8, Hogyan tudok fizetni?

Lehetőség van utánvétre (bankkártya vagy KP), nagyméretű termékek esetében az utánvét csak KP (lásd GYIK 5. pont). Ezen kívül van lehetőség átutalásra, amihez kérésre díjbekérőt küldünk. Ezt lehetőség szerint még a rendelés leadásakor írják bele a megjegyzés mezőbe. „Az átutaláshoz díjbekérőt kérek”

 

9, Sérült terméket kaptam, mi a teendő?

Amennyiben a termék kézbesítésekor már látszik, hogy sérült a csomagolás is, ne vegye át a csomagot, és vetessen fel a futárral jegyzőkönyvet a sérülésről. (Mi mindig hibátlan csomagolást és terméket adunk fel). Ha a dobozon nem látszik külsérelmi nyom, és csak a kibontás után tapasztal, sérülést a küldött terméken akkor kérjük azt írásban jelezzék felénk (gyereksportszer@gmail.com email címre) és a hiba/sérülés leírásához mellékeljenek egy fényképet,  adják meg a megrendelő nevét és a rendelési számot. Jogos panasz esetén ingyenes cserecsomaggal küldünk egy másik hibátlan terméket.

 

10, Mikor kapom meg a rendelésem?

A rendelések átfutási ideje általában 2-5 munkanap, a termékeink döntő része raktáron van, így akár már másnap kézhez kaphatja a csomagját. Több termékünket Magyar gyártók készítik rendelésre, ilyen esetben előfordulhat 5-10 napos várakozási idő, de ez ritka, és a megrendelés után azonnal jelezzük. Ünnepi időszakokban a kiszállítás a futárszolgálatok túlterheltsége miatt több időt vehet igénybe, ezért ilyenkor legyen előrelátó és ne hagyja az utolsó pillanatra a megrendelést.